Τips για το σώμα που χορεύει

dancer boy jumps in the air

Όσο πιο καλά φροντίσουμε το σώμα μας τόσο πιο ικανό θα είναι να μας υποστηρίξει στο μάθημα του Μπαλέτου, του Σύγχρονου, του Flamenco κλπ. Όλοι λίγο πολύ τα γνωρίζουμε, αλλά για να μην ξεχνιόμαστε…. σας υπενθυμίζουμε!

1.Καλή προθέρμανση. Αν έχει τελειώσει το ομαδικό warm up αλλά συνεχίζετε να νιώθετε «κρύο» το σώμα σας πείτε το στη δασκάλα για να σας καθοδηγήσει.
2. Ενδυνάμωση. Ένα δυνατό μυικό σύστημα σας προστατεύει από τραυματισμούς, αλλά και «απογειώνει» την απόδοσή σας στο μάθημα.
3. Πολύ νερό, φρούτα, λαχανικά και καλός ύπνος είναι απαραίτητα για όλους.
4. Συγκέντρωση και εστίαση. Όταν το μυαλό «φεύγει» από την αίθουσα είναι αδύνατον να ακούσουμε το σώμα μας και τα σήματα που μας δίνει…
5. Αποθεραπεία. Είναι πολύ συνηθισμένο να την ξεχνάμε κυρίως γιατί μπορεί να βιαζόμαστε ή να βαριόμαστε ή και τα δύο ταυτόχρονα. Υπάρχουν πιο απολαυστικοί τρόποι, πέρα από τις κλασικές διατάσεις, για να ανακουφίσουμε το σώμα μας και να το προστατεύσουμε από εντάσεις της επόμενης μέρας.

Το Σάββατο 25 Φεβρουαρίου, Ο Ιωάννης Σαμψωνίδης, μέσα από τη Χάθα Γιόγκα, το Τσι Γκονγκ, το Σοτάι και το Tάι Μασάζ, θα μας μάθει τρόπους να ανακουφίζουμε τους μυς της μέσης και των ποδιών, καθώς και τις αρθρώσεις αστραγάλων και ισχίων, που κυρίως επιβαρύνονται στα μαθήματα χορού. Ένα είναι σίγουρο….θα εθιστείτε στην αποθεραπεία!

Διαβάστε περισσότερα εδώ!

ΥΓ. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στο enroidancing@gmail.com ή 6947799219

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *